Finally we're making progress!

Nej, det händer inte ett skit i filmvärlden idag. Det är därför jag skriver tre inlägg på raken som bara ordbajsar istället för att berätta om stora filmhändelser som förmodligen kommer förändra våra liv.
Dags för film nummer fem i ordningen. (Efter någon timmes slösurfande och väntande.) Som tur är, är den bara lite drygt 1,5 timme lång. Jag är inte så himla filmsugen nämligen. Har kört When You Were Young på repeat en stund och vill bara ha tillbaka Wiit så jag kan spela Guitar Hero nån jävla gång. Jag vill, jag vill, jag vill! Man får lite abstinens efter några dagar utan ...
Men nu ska jag inte prata så. Det är jättekul att titta på film! Alltid! Ja!

(Det här börjar bli jobbigt. Det blir allt mer tydligt att jag lägger om till engelska lite då och då. Håller jag på att tappa mitt svenska ordförråd? Om en vecka är pratar jag som Justin Theroux? Vore schysst.)

Kommentarer
Postat av: Adam

jag är absolut inte bra kompis med min mor. hon har ett beteende som gör att jag på sätt och vis föraktar henne. hon beter sig oftast riktigt illa.

och att jag får ur dig informationen är för att jag är så jävla bra helt enkelt :p tänk hurdan jag är i verkligheten...och i vissa situationer

2008-02-05 @ 21:50:53
URL: http://ajohan.blogg.se
Postat av: Adam

hehe sitter fröken och fiskar efter lammkött nu igen? slå en signal till min mail, kan ju inte berätta såhär öppet ju...vore ju pinsamt

2008-02-05 @ 21:57:51
URL: http://ajohan.blogg.se
Postat av: Adam

desidero venirlo a contatto

fundera på den ett tag ;)

2008-02-13 @ 23:06:11
URL: http://skjortan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0