I brist på annat.

En av er efterfrågade fler kortfilmer. Tack, säger jag. Skönt att lägga ut en ikväll, bara för att producera nånting. Lider av total brist på inspiration (idag). Dessutom händer det inte så mycket ute i världen heller, just nu. Hehe.

Här är en två år gammal kortfilm som jag tycker är rätt schysst. Med halvläskiga Cillian Murphy i en av rollerna. Jag gillar idén med en påkostad krigsfilm på sju minuter. Jag gillar också idén med att ha så kända skådisar i kortfilmer (fast jag påstår inte att det är ovanligt).

The Silent City.



Kvällen spenderar jag med att titta på avsnitt tre av Lost, säsong fyra. Yehaw.

Kommentarer
Postat av: Sica

åh, tack för tipset! Får hålla utkik där =)

2008-02-18 @ 08:16:36
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Batti

Mmmmm, den var också trevlig... Eller trevlig, kanske inte är rätt ord... Men den var bra och välgjord!

2008-02-19 @ 07:06:22
URL: http://maximum-movies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0