Indy 4.

Premiär den 22 maj: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
Suck. Jag har väl redan nämnt vad jag tycker om Indiana Jones, eller i alla fall film nummer två. Kan inte påstå att jag är särskilt förtjust i någon av filmerna i trilogin. Och nästan 20 år efter den senaste filmen så kommer en till.

Självklart ska jag se den. Känner lite inför den här som jag kände inför Arn. Man måste ju se bara för att ha sett liksom ... och för att det är kul att såga.
Jag tror faktiskt att jag har rätt i mina aningar den här gången också. Harrison Ford har blivit gammal. Det innebär att en het man har försvunnit och ersatts av en träplanka. Jag hatar träiga skådisar. Bredvid sig har han ännu en pojkvasker som knappt hunnit få skäggväxt och som förmodligen kommer sabba ännu mer. Tror ni att jag har fel när jag gissar att de kommer dra en massa "roliga" repliker mitt i allt sparkandes och armbågandes också?
Well, det återstår att se.

Här är trailern. Jag tycker det ser bedrövligt ut. Men då har jag varit negativt inställd ända från början.
Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Erica

Han ser gammal ut! NOOOO *gråter*
Jag vill minnas Indy som "ung" och snygg...inte en vild o skild tonårsfarsa ;)

najs blog btw!

2008-02-16 @ 16:21:57
URL: http://stellaluna1.blogspot.com
Postat av: Cineast

Erica: Tack. Jag gör mitt bästa ... ^^

2008-02-16 @ 17:38:02
URL: http://cineast.blogg.se/
Postat av: tappade vantar

Alldeles för lååååång trailer. Som en kortfilm ungefär. Men jag har för mig att jag gillar alla de tidigare tre, så jag ser väl denna. Men på tv om nåt år.

2008-02-20 @ 12:14:48
URL: http://tappadevantar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0