Inte som någon annan i hela vida världen.

image120
En ovanligt vuxen bild på min favorit-Page.

Ellen Page
fyller 21 år idag!
Ååh, så glad jag är över att jag kom ihåg det, med tanke på att jag slarvade bort Miranda Julys födelsedag förra veckan (nu måste jag vänta ett helt år innan jag kan skriva om henne!). Ska baka en kaka och äta upp den i ett svep bara för att fira Ellen Page! Underbara människa! (Det är allvar när jag använder utropstecken ofta.)

Ellen Page är en person att hålla koll på. Jag upptäckte henne i Hard Candy där hon var fenomenal. I år är hon Oscarsnominerad för huvudrollen i filmen Juno. Vinner hon så går jag bananas (det är bra va?). Har ni inte sett någon av de filmerna, så kanske det är lättare att känna igen henne från X-Men: The Last Stand.
Ellen Page passar perfekt i indierullar, men jag är övertygad om att hon kommer kunna spela precis vad som helst i framtiden. Jag tänkte ha henne i en versus, men kunde inte komma på någon bra motståndare ... Det kan man kalla kärlek! En filmsida, kommer tyvärr inte ihåg vilken, listade henne i topp fem över unga skådespelerskor som kommer gå riktigt långt. Och det tänker jag göra. Ellen Page är ... inte som alla andra. Hon är grym.

Kommentarer
Postat av: madde

har både sett hard candy och juno, sjukt bra filmer... hade nog inte vart lika bra utan Page i huvudrollerna, tror jag iaf (:

2008-02-22 @ 01:41:07
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: dookie

är hon så pass gammal ändå? i "juno" ser hon jätteliten ut ju :P

2008-02-22 @ 18:25:09
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0