Jag är inte död.

Hade tänkt se film ikväll, men det sket sig. Nyss hemkommen från jobbet och måste plugga resten av kvällen. Att ha ett liv suger! Ibland önskar jag att jag satt på en öde ö med ett kontaktuttag, en tv, en bordsfläkt och obegränsat med filmer. Kan ni föreställa er lyckan? Lite tråkigt i längden kanske. Eller vad säger jag? Film blir ju aldrig tråkigt!

Skriver ett inlägg i alla fall för att ni inte ska tro att jag har lagt av eller något sånt dumt.
Matchen mellan Keira Knightley och Scarlett Johansson är förövrigt ganska spännande. Fortsätt rösta så återkommer jag med mer kött på benen imorgon när jag har betat av lite skolarbete. Ni kan ju titta på kortfilmerna jag har lagt ut så länge.

Kommentarer
Postat av: K

det var ju skönt att höra att du inte är död

2008-02-18 @ 22:43:49
URL: http://slutamobbamig.blogg.se
Postat av: Erik

tycker din ide låter helt underbart ;)

2008-02-18 @ 22:46:04
URL: http://chuerik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0