Jösses!

Gjorde en egen design till slut, efter att ha upptäckt den här sidan. Fattar inte riktigt, för en vecka sedan var jag helt lost i kodningen (trots att jag pluggat sånt i två år ...) men nu har jag lyckats pilla ihop någonting ändå? Vilket underverk till sida som hjälpte mig, hehe.
Nu får det vara blommigt ett tag. Det var randigt först, men det såg ut som en produktkatalog för sängkläder så då gjorde jag blommigt istället. Men blommor passar faktiskt inte till Totoro däruppe, så jag ändrar det imorgon.
(Ja, jag måste bortförklara blommorna!)

Kommentarer
Postat av: Adam

Avstånd: 780.7 km. Restid:
ca 7:43 timmar

2008-02-09 @ 23:06:30
URL: http://ajohan.blogg.se
Postat av: Adam

nähä, nu tystnade publiken.
jag somnade, systern ringde och väcte mig.
vi hörs imorgon kanske. någon dag ska vi däremot ses på allvar. ska lista ut hur först bara.

puss och kram

2008-02-10 @ 01:35:04
URL: http://ajohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0