Nu måste jag rappa på.

Mitt tematittande går sakta men säkert framåt. Har nu sett fyra av nitton filmer. Haha, vete fan om jag kommer hinna med allt. Men jag har bestämt mig för att se allt utom Sweeney Todd här hemma, den vill jag se på bio. Så det borde jag fixa, eller vad tror ni? En om dagen? Mja, får i och för sig tillbaka Nintendo Wii från lagning imorgon eller på torsdag, kanske fastnar där istället.
Jaja. Ska försöka se så mycket som möjligt innan Oscarsgalan, promise!

Igår såg jag Elizabeth: The Golden Age. Ganska bra. Nu funderar jag på om jag möjligtvis är sugen på lite Cronenberg? Eastern Promises känns som ett helt okej alternativ ikväll. Hans senaste film med Viggo Mortensen, A History of Violence, sög i och för sig. Skäms lite när jag tänker på den. Men den ska ändå ses antar jag. We'll see, we'll see.

Jag avslutar varje stycke med ord på engelska. Konstig jag är.
Blogg.se är efterblivet som vanligt och jävlas med textredigeraren. Måste gå in i Explorer och fixa det. Morr.

Kommentarer
Postat av: Adam

sån karaktär att vad?
snusa eller ta det lugnt? och du vet att jag slutar snusa för din skull :p

2008-02-05 @ 20:23:24
URL: http://ajohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0