Resultat, Zeta-Jones vs Roberts.

image106


Lite förvånad är jag allt. Julia Roberts vann ganska överlägset kan jag säga.
Ser ni inte Catherine Zeta-Jones skönhet? Jaja, jag kan väl medge att Julia Roberts förmodligen är en bättre skådis, trots att Zeta-Jones faktiskt varierar sig lite mer.

Snart ska jag till jobbet. Har ni tur så lägger jag ut en ny match ikväll när jag kommer hem.
(Jag erkänner. De här inläggen är jättebra när det inte händer så mycket på filmfronten.)

Bild från Solarnavigator.


Kommentarer
Postat av: tappade vantar

Jag avskyr båda två. Julia Roberts är bara en stor stor mun.

2008-02-06 @ 19:11:11
URL: http://tappadevantar.blogg.se
Postat av: Adam

måhända att du har kraften, men jag vet vem du är. och det vore ju inte svårt att skriva ut

2008-02-07 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0