Heath Ledger finns inte mer.

Heath Ledger finns inte mer.

Jösses amalia! Först Brad Renfro, och nu Heath Ledger. Ursäkta att jag svär, men så jävla sorgligt det här är. Det kom lite som en chock när jag läste nyheten på internet i morse. Det är väldigt tragiskt när unga, begåvade människor går bort så där plötsligt. Och så tycker jag otroligt synd om hans anhöriga.

Heath Ledger hittades i sin lägenhet i New York av ett hembiträde. Dödsorsaken är ännu inte fastställd.
Han slog igenom i ungdomskomedin 10 orsaker att hata dig (eller var det kanske ännu mer i En riddares historia?), och blev oscarsnominerad för sin roll i Brokeback Mountain. Uppföljaren till Batman Begins, The Dark Knight, blev Ledgers sista film där han spelar Jokern. Just nu höll han på med Terry Gilliams nya, The Imaginarium of Doctor Parnassus, vilken förmodligen inte kommer färdigställas utan honom.

Ledger hade en dotter tillsammans med skådespelerskan Michelle Williams.
Han blev 28 år.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack (: Just de designerna jag gjorde åt kenza är väldigt lika eftersom jag gjorde många exemepel med hennes bilder och sen rättade hon till som hon ville ha det! Här är nästan alla andra designer jag har gjort; http://shoulderson.blogg.se/1196674349_design_by_shoulderson.html#comment Kram

2008-01-23 @ 11:39:35
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Adam

oj...sorgligt..

2008-01-23 @ 16:46:59
URL: http://ajohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0