Resultat, Freeman vs Willis.

image85

Dags för en ny match känner jag. Försöker så långt det går ställa någorlunda "jämlika" personer mot varandra. Av Morgan Freeman och Bruce Willis föredrog ni Morgan Freeman, till min förfäran. Jag har absolut ingenting emot honom utan tycker att han är rätt skön, men Bruce Willis är typ ... min Gud. Jag avgudar honom. Kanske är det för att han är så lik min pappa (till utseendet ...) eller så är det något annat. Jag vet inte.
Jaja, Freeman är väl en värdig vinnare då! Det var trots allt ganska jämnt.
Ny versus kommer snart!

Bild från Wordpress.

Kommentarer
Postat av: Mi a.k.a Dolly

Fast om man tänker efter så är dom rätt olika..

willis passar till att spela smutsig karlakarl (att se honom i sådana roller får mig att lämna "snigelspår" i soffan), medans freeman känns mer, kan man säga intellektuell kanske..

2008-01-31 @ 12:54:18
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Cineast

Jo, det är ju så.

2008-02-01 @ 16:12:27
URL: http://www.cineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0