Show me the love, Denton!

image60
Hellyllefarlig?

Nu var det ett tag sedan jag skrev om ett födelsedagsbarn.

James Denton fyller år idag. Han får duga. 45 år! Ha! Varför är alla amerikanska skådisar så välbevarade? Eller vad säger jag, 45 är väl ingen ålder ...?
Jag har sett en endaste film med James Denton. Face/Off. Jag kommer inte ihåg honom i den. Kommer i och för sig inte ihåg filmen över huvud taget. Men sett den har jag, en gång i tiden. Han spelar nån som heter Buzz i den. Säkert inte världens största roll.
Denton har mest gjort tv. Ally McBeal, The Pretender, The West Wing, Philly, Threat Matrix ... inget att pinka på sig av lycka över kanske. Men så är han ju också med i Desperate Housewives. Och då är allt annat förlåtet. Tackar man ja till Desperate Housewives så kan man ju inte vara helt oduglig, det har jag alltid sagt.

Hur är han där då? Jag gillade honom i början. Men efter att han gifte sig med Susan så har jag tyckt att han varit lite lam. Hans kärlek känns inte äkta, fattar ni? Som om han fortfarande ligger i koma. Varje avsnitt tänker jag att fan Denton, nu får du skärpa till dig. Show me some spirit!
Kanske har han tappat stinget. Kanske står det i manuset att han ska göra så. Jag hoppas på att han ska shapea upp sig och leverera lite mer. Och att han ska få fler filmroller, så man kan se vad han går för.

Andra födelsedagsbarn idag:
David "Konstig" Lynch fyller 62. Hoppas han firar det med en ny film. Som ni kanske såg så ligger Mulholland Drive tvåa på gårdagens lista över bästa skräckisarna. Mera! Meeera!
Lorenzo Lame-ass fyller 50. Vilken bedrift.

Bild från Photobucket.

Kommentarer
Postat av: ewsi

eller hur, men äter väl något? ;)

2008-01-20 @ 15:57:39
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Sica

haha. Nja. Jag vette sjutton om det var jag. Bor vi ens i samma stad? :P Men vad jag minns hade jag mysbyxor och linne på mig i alla fall ;)

2008-01-20 @ 17:29:51
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0