Zombies som springer runt med brallorna på.

Igår såg jag I Am Legend, filmen för alla människor som har koll!
Nej, jag vet inte, men jag vet ju att jag har koll, och jag vet att vilken blogg jag än läser så har personen sett I Am Legend och skrivit om det i sin blogg? Jag fattar inte. Alla laddar visst ned nuförtiden.

Jag tänker inte skriva någon recension om den. Jag skriver inte recensioner om alla filmer jag ser, utan ibland måste man få vara ledig också. Men jag tyckte den var bra. Grinade som ett barn någonstans i mitten av filmen (tänker inte spoila för mycket). Så mycket har jag inte grinat sen jag såg King Kong. Jag vet inte riktigt vad det är med mig och djur som far illa ... haha, jag klarar inte av det i alla fall. Vuxna människor? Lätt! Bebisar? Sure! Gamlingar? Kill them! Men djur? Nej, där går gränsen.
De som inte har sett filmen fattar kanske ingenting, men vad gör det när alla verkar ha sett den.

Jag funderade över en grej bara. I Am Legend är ju ingen typisk zombiefilm, men den innehåller likväl någon slags muterade zombies (alla klagar på hur de är gjorda, men jag tyckte de var ganska snygga om man jämför med många andra filmer) som bor i mörkret och kommer fram på natten och svingar sig med hjälp av sina långa , seniga badmintonmuskler. Men. Vad jag undrade var:
Varför springer zombiesarna omkring barfota och med bar överkropp, men har brallor på sig? När människorna har blivit så där sjuka och knäppa i huvudet och muterade, har de fortfarande instinkten kvar att inte vilja visa könet för andra? De visar ju allt annat, menar jag.

Kommentarer
Postat av: Adam

that our FEET may swiftly carry out thy command..and we shall flow a river forth ON to thee...lite stavfel, men bra ändå =) tidernas absolut bästa film.

att se boondock saints är lite, lite bättre än sex. men däremot skulle jag nog inte tatuera in catch you on the flip side. 2, alternativt 3, ansikten i svart, svårt att bestämma var på kroppen...fyrkanter..eller, rektangel blir det..

bruce springsteen och nikola sarscevic

2008-01-12 @ 13:39:41
URL: http://ajohan.blogg.se
Postat av: Adam

och på tal om zombies som springer omkring med brallor. Hur stor hulken än blir så sitter kalsingarna kvar...spandex deluxe?

2008-01-12 @ 17:18:25
URL: http://ajohan.blogg.se
Postat av: misia

svar: ok.. hm har aldrig varit inne på den sidan faktiskt.

2008-01-12 @ 19:43:04
URL: http://misia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0