Sett i april.

Hejsan hoppsan. I mars såg jag 21 kortfilmer, i april har jag inte sett en enda. Inte en endaste en! Inte ens en enminutare signerad Stan Brakhage har jag sett. Men det beror självfallet på att jag inte har haft internet förrän för en vecka sen. Då är det inte så lätt. Jag har heller inte sett så jättemycket film, av ungefär samma anledning. Istället har jag flyttat till tv-seriernas förlovade land. Sex and the City har snurrat i DVD-spelaren i princip dygnet runt och Arkiv X har börjats om på, efter flera års total avsaknad av Arkivet i mitt liv.
Såå. Några långfilmer har det trots allt blivit. Lite western, lite blandat, två franska, en japansk och faktiskt till och med en svensk film. Här är de.

3:10 to Yuma (4)
En långvarig förlovning (5)
Fast Food Nation (3)
För en handfull dollar (3)
För några få dollar mer (3)
Hatchet (1)
Into the Wild (4)
Irene Huss - Tatuerad Torso (3)
Laputa: Castle in the Sky (4)
Medan vi faller (4)
Stay (3)

Påbörjad, men ej betygsatt eftersom jag sov igenom nästan hela (hehe):
7 vågade livet

Kommentarer
Postat av: Adie

Du somna lätt för du hade så tråkigt sällskap :D

2008-05-01 @ 20:17:23
URL: http://adie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0