Wow! Vad har Ruggero Deodato på gång åt oss?

Förmodligen en av de fränaste teaser-posters jag sett? Cannibal Holocaust-regissören Ruggero Deodato har uppenbarligen någon slags systerfilm på gång. Fantastiskt! 30 år senare kan han nog göra någonting riktigt, riktigt bra med tanke på teknikutveckling osv. Det har gjorts alldeles för få kannibalfilmer den senaste tiden, tack och lov att det finns en italienare som väljer att försöka bryta zombie-trenden (även om jag är lite av en sucker för zombiefilmer). Mitt hjärta hoppade nästan över ett slag när jag fick syn på bilden. Underbart!

image172

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Ser mycket lovande ut ser framemot tack !

2008-05-03 @ 19:12:56
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0