Resultat, Fanning vs Breslin.

image155

Ibland funderar jag nästan på om jag styr läsarna på något konstigt vis (omöjligt, men ändå) till att tycka likadant som mig, eller om ni helt enkelt har lika bra smak som mig? Jag vet inte, klart är i alla fall att Abigail Breslin verkar vara en gnutta mer populär än Dakota Fanning. Tack och lov! Dakota Fanning är, enligt min mening, vidrig. Hon verkar bara vara lillgammal och bortskämd och lite för mycket diva för sin ålder. Jag är överhuvudtaget inte särskilt förtjust i barnskådisar, de verkar ju bli rätt störda allihop, men Abigail Breslin är inte förstörd ännu. Visst verkar hon ganska lillgammal hon med, och hon kommer säkert bli en pain in the ass. Men än så länge är hon gullig. Och lite skadeglad blir man ju när hon får alla roller som Dakota Fanning skulle ha fått om inte Abigail Breslin funnits.

Kommentarer
Postat av: Die Blog, Die!

Hon är ju bara en fjuttig one hit wonder. L. miss sunshine. Then what liksom??

2008-04-28 @ 20:09:33
URL: http://dbd.blogg.se
Postat av: Cineast

DBD: Nej nej nej du har fel! Hon har ju gjort mer eller mindre stora filmer ända sedan hon var typ åtta år. Det är ju hon som är lilltjejen i Signs t ex. Jag tror hon kommer synas överallt de närmaste åren, precis så som det var med Dakota Fanning förut.

2008-04-28 @ 21:26:48
URL: http://cineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0