Natt på museet får en uppföljare.

Tjohoo! It's my lucky day!
(Nu MÅSTE jag sluta lägga in en massa engelska i mina inlägg, det här är ju löjligt.)

Natt på museet är bara ännu en av alla fjantiga komedier som man gäspar lite åt och fnissar lite åt och sedan är det inte mer med det. Eller vänta här nu, det var det jag trodde innan jag såg den.  Men Natt på museet är ju skitbra! (Vilket pretto-uttryck ...)
Så självklart blir jag glad när jag läser i de amerikanska medierna (ibland är de bra att ha) att det är en uppföljare på gång. Inte så konstigt kanske, med tanke på att första filmen spelade in en hel del pengar.
Amy "världens sötaste" Adams ska vara med i filmen, vilket inte gör det hela mindre tilltalande.
Om jag ska se den? Oja! Om ni ska se den? Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0