Preview, X-men Origins: Wolverine.

Stoppa pressarna! Den första bilden från X-men Origins: Wolverine har släppts! Här kommer den ... (trumvirvel) Tadaa!

image115

Ehh ... vaa? Var det allt? Ställ Hugh Jackman i linne framför ett galler och be honom grimasera lite. Photoshoppa in fula bicepsmuskler och några klor så blir det bra? Inte så upphetsande kanske. Trots att jag inte förväntat mig någonting så känner jag mig besviken.

Jaha? Ja, jag kan väl tillägga att filmen har premiär den 1 maj nästa år, så förhoppningsvis hinner de göra någonting bättre än det de gjort hittills, hehe. Jag ställer mig mest frågande till varför man släpper en första bild om den säger absolut ingenting.
Kan också tillägga att Michael C. Hall sägs ha en roll i filmen. Han är kung.

Kommentarer
Postat av: tappade vantar

Och Will.I.Am.
Just det.

2008-02-20 @ 14:01:20
URL: http://tappadevantar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0