Resultat, Johansson vs Knightley.

image119


Tack! Ni har bra smak. Scarlett Johansson tog hem segern, tack och lov! Jag tål inte Keira Knightley, hade ni röstat fram henne så hade jag aldrig förlåtit er.
Nåja. Scarlett Johansson vann som sagt. Snygga, begåvade människa! Jag tycker hon är en ganska schysst skådis, och förhoppningsvis kommer hon hålla på i många, många år framöver och bli riktigt megastor. Hon är som en typisk filmstjärna, det känns som om hon har allt. Och hon har fått mig att börja titta på, och till och med köpa, Woody Allens filmer. Det ni!
Dessutom så måste hon väl vara en av världens vackraste människor. Gud, vad jag är kär i henne.

En ny match kommer i morgon.

Bild från Vinylz Art.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0