Alla mina priser går till ...

Ja, inte till Blogg.se, som uppträder konstigt som vanligt så jag inte kan länka och så just nu. Så. Det blir ingen recension som jag hade tänkt först, men jag kan väl få ur mig mitt budskap ändå.

image67

Jag saknade en film på Guldbaggegalan. Nämligen Linas kvällsbok. Precis lika bra ikväll som när jag såg den på bio för ett år sedan. Allt och alla i den är bara så ... jävla bra. Förmodligen är det igenkänningsfaktorn som gör det. Amen!

Bild från Svenska Filminstitutet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har funderat på att ta betalt, men tycker inte att mina deisgner är så mkt. att betala för ^^ hehe. Kram

2008-01-23 @ 01:35:46
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0