En liten pretentiös favorit.

image26

Miranda July är så fruktansvärt söt. Idag ser jag ut precis som henne i håret. Jag var less på mitt hår-på-utväxt så igår letade jag reda på några gamla, hör och häpna, papiljotter, och sov med dem inatt. Jag drömde mardrömmar på grund av att det var så obekvämt, men håret blev sött.
Jag tycker om att se ut som Miranda July. Hon är begåvad, pretentiös, härlig och precis lagom vacker. Kanske skulle jag ta och se Me and You and Everyone We Know ikväll. I den spelar hon huvudrollen, men har även skrivit manus och regisserat. Begåvad var ordet.

Bild från Wordpress.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaså du, det gör den. Det är olika i olika datorer. Du menar att halva headern inte syns?
Mm, det är olika.

2008-01-05 @ 23:36:45
URL: http://martiiiina.blogg.se
Postat av: Missjeni

Ja, inte mer än snart 5 månader :) Flyttade till Sundsvall i augusti :)

2008-01-06 @ 03:03:26
URL: http://jeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0