Så många tv-serier, så lite tid.

Ibland önskar jag att jag hade all tid i världen. Det finns nämligen så grymt många tv-serier som jag vill se, men jag har banne mig inte tid. Tänk att tv-serietittande är så mycket roligare än ... mycket annat. Det finns massor av tv-serier som jag inte har sett, eller som jag bara har sett något enstaka avsnitt av, och som jag så gärna vill se. Bland annat:

Jericho
Sopranos
Scrubs
Mitt liv som död
Entourage
Veronica Mars
My Name is Earl
Six Feet Under
Life on Mars

... och det var bara några av de amerikanska och brittiska. Dessutom har jag garanterat glömt flera. Yeah. (Märker ni vad mycket mainstream jag är intresserad av? Måste ju vara en slump.)

Kommentarer
Postat av: Mari

♥ Svar: Haha nejdå ingen fara!! :-D Du gav mig ändå bra tips nu ju, googla drivrutiner tex :-)

2008-01-08 @ 23:31:57
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0