Äntligen någon man kan skriva lite om.

image127
Tegelsten?

Jahaja. Så idag är det Eva Mendes tur att fylla år. Och vad kan man säga om henne?
Hon har inte gjort så mycket än, men de senaste åren har hon varit jäkligt aktiv. Kan efter en snabb titt på hennes infosida se att hon bytte efternamn från Mendez till Mendes ungefär i höjd med 2 Fast 2 Furious. (Som jag för övrigt såg typ tvåhundra gånger när jag gick på högstadiet ... pinigt ...) Undra varför. Stavade de fel de första fem åren av hennes karriär?
Har sett fyra av hennes filmer. Ovan nämnda bilfilm (nej, jag har faktiskt inget högt betyg på den), Fäst vid dig, Training Day och Hitch. Minns henne inte i Training Day, men skitsamma. Minns faktiskt inte Training Day särskilt väl överhuvudtaget. Har förstått att många hatar henne, och kan inte riktigt se varför. Visst, hon kanske inte är världens bästa, hon kanske inte är så mångfacetterad, hon kanske är lite väl flamsig, men det är orättvist att påstå att hon ser ut som en tegelsten tycker jag. Jag tycker i alla fall att hon är ganska rolig. Ingen skådis jag bryr mig så särskilt mycket om, men kom igen, hon är okej. Eller?

Att göra:
Se om A Night at the Roxbury, så jag kan se vem hon spelar där [ ]
Lägga märke till att bilden på Eva och min avatar är ganska lika varandra [x]

Bild från 2desktop.

Kommentarer
Postat av: Adam

angående din avatar och bilden på eva så var det det första jag tänkte på. nästa jag tänkte på är att min kompis dennis påpekade att eva mendes ser ut som glen quagmire, vilket gör att hon plötsligt har blivit jätteful

2008-03-05 @ 19:41:46
URL: http://skjortan.blogg.se
Postat av: Mi

Så lite så donnan, ska försöka orka gå igenom mitt musikbibliotek nån dag och skriva ner allt som kan tänkas passa fröken :)

2008-03-05 @ 21:38:09
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0