Måste. få. dissa. Shyamalan.

We've Sensed It. We've Seen The Signs. Now... It's Happening.

Cool tagline, eller hur. Inte. Jag kan inte låta bli att dissa M. Night Shyamalan längre, vad håller karln på med egentligen? Hans nya film The Happening går upp på bio i sommar och efter att ha sett trailern kan jag inte göra annat än att gissa på att snubben har en kurva som lutar brant nedåt. Filmen handlar om fredagen den trettonde och att folk dör som flugor och har Mark Wahlberg i huvudrollen. Jag blir trött när jag tänker på det.
Sjätte Sinnet var ju kanonbra när den kom, helt klart Shyamalans bästa film. Unbreakable var sådär, Signs var okej, The Village dålig. Lady in the Water kommer jag förmodligen aldrig se. Ja, det skulle vara om jag fick betalt då. Det känns som om Shyamalan började på topp och sedan bara har lyckats göra en än mer skitnödig film för varje gång. Vi får se hur det blir med The Happening, kanske är det inte så illa som jag tror. Jag hoppas att det inte är så illa som jag tror.

Nåja.
Det är ingen remake i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Marielle

kan tänka mig det. ska fixa linser inom snar framtid, så vi får se.. fast tror inte att det är p.g.a synen

2008-03-04 @ 14:23:09
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Jonna

fin presbild:)

2008-03-04 @ 14:23:57
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Huumlan

hejsan, undrade bara vart du hade läst det! vill gänra veta...det hela är ett misstag! ;)

2008-03-04 @ 16:14:34
Postat av: Adam

det är ju ett allmänt känt faktum att the village är jättebra. inte...det är världens sämsta film...

2008-03-04 @ 18:10:48
URL: http://skjortan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0