Sett i februari.

Kortfilmernas och oscarsfilmernas månad. Här är det jag såg i februari.

Långfilmer:
40 Days and 40 Nights (1)
Awake (2)
Cloverfield (5)
Eastern Promises (4)
Elizabeth - The Golden Age (3)
Ett öga rött (2)
In the Valley of Elah (3)
National Treasure: Hemligheternas bok (2)
No Country for Old Men (5)
Sanningen om Rödluvan (3)
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (3)

Dokumentärer:
Murdochs mord på journalistiken (2)

Kortfilmer:
Dickson Experimental Sound Film (3)
Do You Have The Shine? (2)
Far och dotter (4)
Foutaises (5)
Genre (3)
Igelkotten i dimman (2)
Mercy (2)
Pas de deux (4)
Rejected (3)
Resan till månen (4)
Rhythm (2)
Sonata for Hitler (2)
Tango (3)
Taris ou La natation (1)
The Alphabet (1)
The Battle of Kerzhenets (3)
The Last Man in Brooklyn (3)
The Parlor (4)
The Raftman's Razor (5)

Kommentarer
Postat av: tappade vantar

Kortfilmerna hittar du på Youtube eller? Själv mäktade jag med 15 långfilmer i februari, kortfilmerna har jag inte koll på.

2008-03-01 @ 17:49:31
URL: http://tappadevantar.blogg.se
Postat av: Adam

Älskling, du är citron i mitt öga och nu kommer jag göra dig sjukt besviken. 40 days and 40 nights, jag hade gett den filmen långt bättre betyg än 1.

fast det kanske bara är för att jag är en kille jag tycker det. killar brukar gilla den.

2008-03-02 @ 08:57:19
URL: http://skjortan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0