Hur gick det sen?

Ägnar tio minuter innan jag ska åka och jobba med att följa upp ett gammalt inlägg. Vad som helst är bättre än att skriva om alla remakes och uppföljare som görs ...
Det var länge oklart vad som skulle hända med Terry Gilliams nya film The Imaginarium of Doctor Parnassus, med tanke på att huvudrollsinnehavaren Heath Ledger gick bort mitt under inspelningen. Nu har inspelningarna börjat igen och ersättare för Ledger är ingen mindre än Johnny Depp. Och Jude Law. Och Colin Farrell. Jag orkar inte riktigt förklara hur de har löst det eftersom det blir så krångligt, men Ledgers roll befinner sig i filmen i olika världar och Depp, Law och Farrell kan alla spela rollen utan att någonting med Heath Ledger för dens skull behöver ändras eller tas bort.
Ja. Jag nöjer mig med att skriva så. Är det någon som fixar en sån här situation så är det väl Terry Gilliam, det ska bli intressant att se slutresultatet.

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

Mjo jag också... men jag tror att det har hänt men att det inte är filmat.. det verkar finnas så många ögonvittnen.. men allt kan vara en lögn... Men I want to believe ;)

2008-03-20 @ 12:45:06
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: Cineast

Mr. Pitt: Men hur var det Clintan gjorde nu igen. Knäppte till ciggpaketet så en cigarett flög upp mellan läpparna på honom? Och sade han inte värsta coola one-linern innan också? Mitt minne sviker.

2008-03-20 @ 21:51:28
URL: http://cineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0