Biopremiärer i mars.

Förut skrev jag ut datum då filmerna har premiär, men min "källa" är visst inte riktigt pålitlig. Vissa datum har inte stämt särskilt bra och vissa har inte stämt alls. Nu lägger jag ut filmerna i bokstavsordning istället. Klantkälla.

10,000 B.C
27 Dresses
3:10 till Yuma
Angel
Flyga Drake
Horton
Into The Wild
Meet The Spartans
Min bror är enda barnet
Molière
Once
Rambo
Spiderwick
Walk Hard: The Dewey Cox Story
Waz

Tja, vad säger man? Mars är inte den roligaste månaden på året och bioutbudet motbevisar inte det direkt. Kommer inte se särskilt många av dessa filmer. Har blivit tipsad om Into The Wild av en av mina läsare, så den ser jag nog.
3:10 till Yuma har förvisso äcklige Russel Crowe i en av huvudrollerna, men jag kan alltid blunda när han är med och titta extra noga när eminente Christian Bale är i bild. Inte nog med att han är duktig, han är dessutom fin att titta på. Och så har han ett snyggt namn.
Angel, 27 Dresses, 10,000 B.C och Meet The Spartans är filmer som jag förhoppningsvis aldrig någonsin kommer att se. Resten ligger väl någonstans däremellan.

Kommentarer
Postat av: Adam

Meet the Spartans verkar ju vara det sorgligaste som någonsin producerats, och då har jag fortfarande sett Epic movie. Vad är det för fel på bröderna? När ska de ge upp?

2008-03-01 @ 07:31:00
URL: http://skjortan.blogg.se
Postat av: 5minutesfame

Hah, det lönar sig att tjata, hoppas bara nu inte att du hatar filmen så att min filmsmak framstår som värsta bottennappet ^^

2008-03-02 @ 12:23:17
URL: http://5minutesfame.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0