Slut för Jericho, igen.

Tv-serien Jericho läggs ner. Två säsonger har gått och serien hade lagts ner redan efter första säsongen om inte tittarna protesterat för att rädda den. Men som med alla andra serier som läggs ner så har Jericho haft låga tittarsiffror, och då kan inte ens de mest hängivna fansen rädda den. Två olika slut på säsong två har spelats in, ett som slutar i en cliffhanger och ett som knyter ihop så mycket som möjligt till ett bra slut. Det senare är förstås det som kommer sändas, och imorgon visas sista avsnittet i USA.
Själv har jag aldrig sett Jericho, men jag har haft den på min vill se-lista för tv-serier ett bra tag. Vet däremot inte om jag någonsin kommer se den, har hört att den är väldigt mycket mainstream och jag vet inte om jag pallar en till serie i The 4400-/Heroes-stuk. De är väldigt populära numera men känns varken kul eller nyskapande längre. Dessutom orkar jag aldrig se mer än ett par säsonger. Rätta mig gärna om jag har fel. Borde jag se Jericho?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker verkligen att du borde se den serien. Har sett den ifrån början och tycker den är riktigt bra (:

2008-03-24 @ 09:22:11
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Om det blir ett bra slut på serien tycker jag det är helt rätt, även om den är bra. För gillar inte serier som drar ut på det och blir miljoner säsonger.

ha en bra dag!

2008-03-24 @ 09:35:22
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Adam

Nu vet jag inte vad du har för inställning till Ryan Reynolds och hon Scarie movie-tjejen, Faris tror jag hon heter. Men se Waiting. Fan vad jag skrattade.

2008-03-24 @ 15:05:09
URL: http://skjortan.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

dom la ner invasion... gråter än idag..

Ps avslöja dig.. :)

ds jag tror redan jag vet :)

2008-03-24 @ 21:52:47
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: jenny

Jericho är helt klart en av de bästa serierna jag sett! Dock var första säsongen bättreän andra.. as usual..

2008-03-25 @ 15:09:34
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: Zajo

Jericho borde absolut ses. Skillnaden mellan Jericho och Heroes är att man inte blir grymt besviken 2 säsongen då handlingen blivit urvattnad och trist och Jericho och Lost är att man inte blir "lost" i handlingen.

Tvärtom så har faktiskt Jericho blivit bättre andra säsongen. Tyvärr finns ju chansen att det även är den sista.

Med hjälp från alla Jericho fans hoppas jag dock att Sci-Fi eller CW channel tar emot Jericho och fortsätter med serien där.

Förresten, någon som vet om det finns en svensk version av amerikanernas "Jericho Rangers", en grupp som tillsammans kämpar för att rädda Jericho?

2008-03-26 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0