Äntligen lite nyheter om Bilbo!

Ni kanske känner till att det har varit en Bilbo-film på gång ett tag? För ett x antal månader sedan så lades projektet på is eftersom Peter Jackson och New Line Cinema inte kunde samsas om ... nånting.

Nu är projektet back on track igen! Peter Jackson ska åtminstone producera filmerna, för ja, det blir två filmer om hur Bilbo fick tag på härskarringen. Jag är en aning skeptiskt till att det ser ut att bli två filmer, men min glädje över att det överhuvudtaget blir en film överglänser skepsisen. Jag älskar nämligen boken, till skillnad mot för Sagan om ringen-böckerna som jag tycker är ren pest. Och om de kunde göra bra filmer av tre långrandiga böcker ... vad blir det då inte av en bra bok?
Premiären beräknas i alla fall till år 2010. Nu är det bara att hoppas på att de kan hålla sams produktionen igenom.

Kommentarer
Postat av: Visions of Johanna

nee om du läser under bilden så får du svaret :P

2007-12-22 @ 19:05:48
URL: http://viisionsofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0