Ibland måste man få skvallra också.

David O. Russell verkar vara en jobbig filur att arbeta med. Känner ni inte till namnet sedan innan kan jag upplysa er om att det är mannen som regisserat filmer som I Heart Buckabees och Three Kings, bland andra. Jag har bara sett den sistnämnda. Tyvärr känner jag inte till alla smaskiga detaljer kring det hela, men under inspelningen av Three Kings var George Clooney nära på att hoppa av inspelningen efter att David O. Russell förolämpat hela sitt crew på ett eller annat sätt. Jag önskar att jag känt till detaljerna, men det enda jag vet är att George Clooney kallade händelsen "worst experience of my life".
Ett av Russells bråk under en filminspelning har faktiskt filmats, och det är när han skriker åt Lily Tomlin i I Heart Buckabees och kallar henne bitch. Tyvärr togs klippet bort från YouTube ganska snart efter att den senaste nyheten om David O. Russell lades ut på internet. Det var ett ganska kul klipp där han är helt vansinnig och resten av människorna i rummet antingen ser chockade ut eller fnissar åt honom. Inte så kul för Lily Tomlin just då kanske, men men.

Russells nya film Nailed håller just nu på att spelas in och han har redan blivit av med en skådespelare. James Caans karaktär skulle kvävas av en kaka, och Caan och Russell började bråka om ifall han skulle hosta samtidigt som han höll på att kvävas. Russell röstade för, Caan hävdade att det är omöjligt att hosta när man kvävs. Till slut hoppade Caan av hela projektet.
Andra skådespelare i filmen är Jessica Biel, James Marsden, Jake Gyllenhaal och Catherine Keener. Filmen är en komedi och beräknas ha premiär under 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0