Matthew Fox ... någon annanstans än i Lost ...?



Jag känner mig lite förvirrad. Vad är det här för en film egentligen? En barnfilm? Av Larry och Andy Wachowski som gjorde Matrix och V för Vendetta? Varför ger de sig in på området familjefilm nu egentligen? Den ser ut ungefär som en blandning mellan Spy Kids och Bilar och har dessutom nästan bara vuxna skådespelare. Det roligaste är att Matthew Fox spelar Racer X. Jag kan verkligen inte se honom i någonting annat än Lost utan att det blir fnissvarning här hemma.

Och just det. Filmen heter Speed Racer.

Kommentarer
Postat av: FilmNerden

Kan ärligt erkänna att jag är lika vilsen inför denna filmen också, detsamma gäller Matthew Fox, fast å andra sidan så kan jag inte ens se på han i lost utan att skratta lite.

2008-05-06 @ 04:16:14
URL: http://filmnerden.blogg.se
Postat av: Adie

Du borde gjort en ordvits av rubriken.
"Matthew Fox... något annat än "Lost"?"

Jag skrattade elakt inombords.

2008-05-06 @ 15:19:59
URL: http://adie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0