Mel Gibson och karriärerna.

Mel Gibson är tillbaka till att göra huvudroller efter ett uppehåll på ungefär fem år. Senast han hade en stor roll i en film var i Signs 2002 eller möjligtvis The Singing Detective 2003 (som jag inte har sett). Nu spelar han snart huvudrollen i Martin Campbells färskaste filmprojekt, Edge of Darkness. Han är även den enda skådisen signad hittills till filmen Under and Alone, som inte ens fått en regissör än. Men såna projekt vet man ju faktiskt inte riktigt hur det blir med. Vissa filmer har info uppe om all crew och cast, men blir till slut aldrig gjorda ändå. Just nu känns det som om Edge of Darkness är lite mer att ta i än Under and Alone.
Jag har aldrig sagt varken bu eller bä om Mel Gibson på vita duken, men tycker helt klart att han sköter det bättre än sin karriär vid sidan av, som regissör. Braveheart kan vara ett av det värsta dravel jag sett, och The Passion of the Christ är bara pretentiös religionssplatter. Han kan gott gå tillbaka till att vara framför kameran. Jobbar han bara på lite hårdare så kanske jag till slut säger bä en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0